24.5.09

...γιατι οχι?


... και ξαφνου ηρθε το καλοκαιρι, το ζεστο, το πυρινο, το αφορητα ερωτικο. Ανοιξα το παραθυρο και σταθηκα απεναντι σου - σε ψαχνω εδω και καιρο, αναπαντεχα, ηθελημενα μα πανω απ'ολα χωρις να ξερω ποια γευση παγωτου σ'αρεσει. Μυριζω το γαρυφαλλο, βαζω παγακι - ανακατευω, ψαχνω γυμναστηριο μες το καταμεσημερο Κυριακης. Μεγαλωνω και μ'αρεσει.

... και ξαφνου ειναι 32 χρονων και ειμαι ευτυχισμενος. Ζεσταινομαι αλλα ειμαι καλα. Κοιτουσα τις προαλλες τον Ευατο. Τον ευατο που διαβαζω, ειναι λενε ανωτερος και εχει τους τροπους να σου μιλησει. Διψουσα και μου εδωσες να πιω, καπως ετσι παει - μαλλον. Τωρα εχω ευθυνη να σε κανω καλυτερο - να σε κανω ανωτερο. Ευθυνη προς εμενα - ειναι σαν υποσχεση.

... και υποσχομαι να σου δινω απο το πιατο μου - να σε κανω παρεα και να σε πηγαινω στα παρτυ μαζι μου... Στο παρτυ του Ν. θα σε βαλω να καθισεις διπλα μου, κατω απο το γιασεμι να σου θυμιζει το πατρικο σου. Υποσχομαι να σου δωσω κι'αλλη ομορφια - να σε ταξιδεψω μαζι μου και να σε κερναω καφεδακι παγωμενο σε ιδρωμενο ποτηρι απο φελιζολ. Σημερα κιολας θα σε παω βολτα - βαλε τις εσπραντιγιες σου και παμε. Σου παει τελικα το βερμουδακι - ειδες, εχασες απο περυσι και εισαι φινετσατος... Συνεχισε.

...και ξαφνου ηρθαν συννεφα και σε πηρα απο το χερι και καθισαμε στο μπαλκονι, διπλα στη γαρυφαλλια και μου'ρθε το αρωμα. Τα γαρυφαλλα κανουν μια δυναμικη επιστροφη ακουσα τις προαλλες - ακομα και διπλα στις πεονιες που ιδρωνουν, δειχνουν πανεμορφα. Θυμασαι περυσι τον κηπο των ανθεων στο νησι που σε εκανε να σταματησεις, φρεναραν οι σαγιοναρες σου στο αρωμα τους. Αραγε θα ειναι ακομα εκει? Αραγε θα ειμαι εγω εκει?

...και φετος θελω. Θελω να φορεσω μαγιο και να κανω μπλουμ. Θελω να βγαλω το μαγιο και να κανω βουτιες απο ψηλα. Θελω να σου γραψω μια καρτ-ποσταλ για να τη βρουμε οταν επιστρεψουμε το Σεπτεμβρη και θα εχει αμμο, ιδρωτα και γευση απο αντηλιακο Κορρε. Θελω να ειμαστε. Να υπαρχουμε. -"Φαε μια φραουλα..." Θα διαβασω ολα τα βιβλια μου - εχουν στοιβαχτει - θες να σου διαβασω? Τζιτζικας και μερμηγκας. Το παρεακι που κανει τη στροφη και μυριζει σαν τηγανητο καλαμαρι με πιτα και φρεσκια ντοματα... Τα σπορια, ξηρα στο μαγουλο, εχουν ποτιστει με γευσεις καλοκαιριου. Αποψε λεω να παμε για χορο... Θα φορεσω πουκαμισο. Θα ακουμε Koop και οπου μας αρεσει θα μπαινουμε για παντα.





.... και ετοιμαζω ταξιδι, μοναχα για παρτη μου... Αν εισαι και εσυ εκει ακομη καλυτερα. Σε θελω. Ελα... Θα γινουμε ξανα ενα. Λεω να παω να αλλαξω τα επιπλα. Θες? Θα σου παρω παγωτο!

1 comment:

STREETFSN said...

I'm a fashion photographer.
visit to see my archive you will love them!

http://streetfsn.blogspot.com